Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak je een mooie profielfoto voor Hyves?

Want,
Hoe ik ook lach het is nooit goed terwijl sommige mensen mega boos kijken en die foto's zijn dan weer super mooi staat in de reacties daar word ik verdrietig van hoe kan dag?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
715
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij een meisje zeggen jongens al gauw dat ze supermooi is...
Kimath
12 jaar geleden
misschien idee om fotoshoot te laten doen? krijg je super foto's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
niet dat ik zo lelijk ben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vind ik zelf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je echt graag mooie foto's wilt is een professionele fotograaf zeker een optie. Ik sta zelf ook altijd slecht op foto's. Ik heb een lui oog dus recht in de camera kijken kan niet maar heb een fotoshoot laten doen en de fotograaf helpt je dan met poseren ed en die foto's zijn echt prachtig geworden! En verder hoef je natuurlijk niet onzeker te worden omdat je niet mooi op foto's staan, dat is een moment opname en zegt niks over jezelf! Succes!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als je een digitale camera hebt, maak je net zo lang foto's van jezelf tot er wel een mooie bij zit, en de rest wis je gewoon weer. Zorg er wel voor dat je alleen bent, dan kun je, zonder remmingen, net zo lief, gek, boos, lelijk kijken als je wilt! Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje het is gelukt

Andere antwoorden (1)

Laat iemand anders de foto's maken en uitzoeken welke de beste is. Velen hebben hetzelfde probleem als jij, je vindt jezelf al snel niet goed op een foto omdat je anders naar jezelf kijkt. Anderen vinden je foto vaak wel leuk en kunnen beoordelen of je kijkt zoals je altijd kijkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding