is een 'woord en dank' belangerijk voor een boek?

ik ben bijna klaar met mijn boek, is het dan verstandig om een woord en dank er in te doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als je mensen wilt bedanken, dan doe je het wel, anders niet. Simpel.

Of bedoel je met "verstandig": vanuit commercieel perspectief? Dan zou ik het dankwoord op de achterflap zetten, en grote namen noemen... :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat ligt helemaal aan de inhoud van het boek. Een informatief boek leent zich meer voor een dankwoord dan een spannende thriller.
13 jaar geleden
Pieter2011
13 jaar geleden
Je bent vast geen liefhebber van spannende boeken... Juist thrillerschrijvers eindigen hun boeken vaak met een Nawoord waarin ze iedereen opnoemen die hen geholpen heeft bij het schrijven van het boek. Een paar voorbeelden die ik voor me heb liggen: John Grisham, Jeffery DeaverStephen King, Henning Mankell... En dat zijn toch echt geen tweederangs auteurs.
nou als je bijvoorbeeld mensen gehad hebt die je geholpen hebben door je bijvoorbeeld te inspireren of je script gelezen hebben en je vind dit belangrijk kun je hun zeker even bedanken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Indien nodig, is at zeker aanbevelenswaardig. Als mensen zich voor jou,belangeloos of betaald hebben ingespannen ivm je boek, zou ik dat zeker doen.