Kleine muziekinstrumenten ben ik opzoek naar waar kan ik deze kopen?Zie uitleg

Ik ben opzoek naar kleine muziekinstrumenten ik ben al in het bezit van een mondharmonica,tamboerijn,eitjes zit rijst in denk en een kazoo.

Nu ben ik in een muziekwinkel geweest maar daar hadden ze nog een koebel en dat was het wel zo'n beetje.Ik heb ook gezocht op internet maar kon niks vinden , misschien kunnen jullie mij helpen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (9)

Probeer ook eens een xenos en een wereldwinkel.

Toegevoegd na 27 minuten:
Als het niet professioneel hoeft, de speelgoedzaak is dan ook een optie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga eens in een wereldwinkel kijken, misschien hebben die nog n kleine tamtam ofzo, triangel kan ook nog, maar die zul je in een muziekwinkel moeten zoeken, xylofoon hoeft ook niet zo groot te zijn dacht ik
13 jaar geleden
bij ikea hebben ze vaak ook van die setjes (belletjes, tamboerijn en xylofoon)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat dacht je van:
- sambaballen
- een melodica
- een blokfluit (of ander soort klein blaasinstrument)
- zo'n chinees handtrommeltje waar Daniel-san in karate kid 2 (die in japan toch) zo mee bezig is, een stokje met een piepklein trommeltje en twee touwtjes aan de zijkant met een kraal aan het einde
- een kleine rasp
- een triangel

... en zelfs uit een iphone kan een boel geluid komen :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Veel plezier met de kinderen trouwens! :) ... dit kan bijna niet anders dan voor een kinderfeestje o.i.d. zijn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan ook dingen zelf maken, de zingende zaag. Een tuinslang met trechter. Een wasbord. Een trommel van wat dan ook. Is een rasp niet zo'n apparaatje wat je voor je mond houdt van metaal stripjes zoals je ook wel in muziekdoosjes ziet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik bedoelde eigenlijk een wasbord...
Je hebt kleine fluitjes zoals de occarino of de tin whistle en voor slagwerk dingen als schellenstokjes of castagnetten.
Als je zoekt onder percussie instrumenten/ percussion instuments kom je vast veel meer tegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij betere speelgoedwinkels hebben ze vaak ook nog wel leuke instrumenten.
En verder kun je zoeken op Orff-instrumenten, zie link

Toegevoegd na 52 seconden:
Die boomwhackers zijn heel leuk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoals Haivon al zegt: zoek op Orff-instrumenten en kijk ook eens bij de grotere muziekinstrumentenwinkels met slagwerkafdeling (Feedback b.v.) en slagwerkspeciaalzaken. Zie Bron.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kleine rainsticks en kleine oceandrums zijn ook erg leuk. Alleen geen idee waar je ze kan kopen. Misschien in grote 'new age winkels'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga eens naar een goeie muziekwinkel en vraag daar naar een mondharp.
dit is een klein handzaan instrument dat je tegen je tanden houdt, met 1 vinger beweegt je de menbraam.
je hoort dan een geluid dat veel in tekenfilms en western gebruikt wordt.
kijk ook eens op you tube en google