Ik zoek de naam van een televisieserie die zich afspeelde ergens in een bergachtig ruig landschap (nee, geen Heidi) met muziek gezongen door een koor.

Het gaat mij om de muziek van het koor. Het was ... balkan, oekraïens, grieks? Indringende, dramatische, snerpende zang. Wie weet meer?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (3)

Misschien bedoel je Eeuwig zingen de bossen, een Noorse serie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het de serie Messiah geweest met Carmina Burana als muziek? Het is een serie die wel in België maar niet bij ons is uitgezonden, dus ik ken het verder niet. Maar Carmina Burana is wel het eerste waar ik dacht toen ik je vraag las, zie ook filmpje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sound of music misschien?