Waar kan ik een feest geven?

Binnenkort is mijn verjaardag en ik heb wel zin in een fuif, echter m'n ouderlijk huis is helemaal design en ik mag dus geen feest thuis geven.
Iets afhuren kost weer te veel geld en ik had zelf meer zin in een gekke locatie. Op een rotonde, in een park, iets gaafs.
Iemand suggesties?

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik woon in Alphen aan den Rijn, is geen donder te doen hier..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Best handig om te vermelden in welke plaats of regio. Anders wordt het wel moeilijk om iets te verzinnen voor je hoor!

Het beste antwoord

Gewoon ergens in het park Zegersloot. Fiets er eens doorheen en zoek een geschikte plek. Maar let wel op, hoe meer herrie je maakt hoe eerder het opvalt want het mag eigenlijk niet. Dat maakt een en ander wel zo spannend maar pas op, je loopt altijd de kans dat er vreemde snuiters op af komen of dat je wordt opgepakt met alle gevolgen vandien. En tot slot, ook niet onbelangrijk, wel alles onder controle houden inclusief alles netjes achter laten. Bij nader inzien is het beter om bij de gemeente eens te vragen wat de mogelijkheden zijn om in het openbaar een feestje te geven, wie weet zit daar nog een interessante optie bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

ik weet niet waar je woont hoor maar misschien het strand?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon een willekeurige plek afspreken en dan kijken waar je heen gaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien ergens in een oude schuur of blokhut.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien in het kralingsebos misschien dat wel iets gaafs
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Miss in het bos
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij de buren in de tuin, en dan ook zonder het eerst te melden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
++++
Ik was laatst in Alphen, voor een concert in het parktheater, Misschien is dat park wel een leuk idee.
Ik weet niet hoe dat park heet, maar het parktheater en en parkfilmhuis waren er in.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
afhuren hoeftniet heel duurt te zijn! je kan ook een buurthuis afhuren daar vragen ze niet meer voor dan 70 euro.. sommige zelf wel 50.