Welke camping op Pinkpop is het meest kindvriendelijk?

We gaan naar Pinkpop! Joepie! Maar we gaan met het muzikale gedeelte van het gezin, vader, moeder, 2 kinderen van 14 en 11 jaar. Welk festivalcamping (een van de vijf Pinkpop-campings) zou voor ons het handigst zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

Vet tof :) ik was er vorig jaar ook!

En omdat ik er vorig jaar was, zal ik wat wijsheid doorgeven.

Camping A en B zijn campings met een party-tent. Dit is een tent waar gefeest wordt tot 3 uur 's nachts. Ik neem aan dat kinderen van 11 liever dan al slapen ;) dus is elke camping op A en B na goed.

Vorig jaar zat ik op camping C, en die was nog best even lopen van het terrein af ( dat zijn ze allemaal trouwens ), maar het was rustig.

Dus ik zou aanraden camping A en B te vermijden, als je niet tot diep in de nacht geluid wilt horen. (er staat ook op de kaart welke campings een tent hebben, misschien ditjaar wel nog een andere..?) en de rest maakt niet uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dankje!!