Waar kan ik platenhoezen laten drukken?

Het ontwerp heb ik wel en het vinyl ook, maar waar kan ik in kleine oplagen platenhoezen laten drukken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Lukt CBS niet dan kun je eens kontakt opnemen met Multicopy in de Generaal Cronjestraat in Haarlem. Die drukken van alles en nog wat. Met name in kleine oplages.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Neem kontakt op met vinyl perserij in Haarlem (voormalig CBS).