Weet hoe je dit soort type afbeeldingen/foto's noemt?

Ik ben op zoek naar dit foto's die ik wil gaan gebruiken als afbeelding op de achtergrond van mijn muziekvideo's op youtube.
Het zijn ondeugende, stoute, mooie en toch ook onschuldige foto's van vrouwen in een bepaalde style.

Heeft iemand misschien idee of hier een label aan te hangen valt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Volgens mij valt dit onder de categorie erotische foto's
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben toch opzoek naar een iets specifieker antwoord. Het gaat me ook om de kleur en zoom enz. in de foto. MAar bedankt voor je reactie.
Ik zou het sensuele afbeeldingen noemen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
https://www.google.nl/search?q=sensual+photography&hl=nl&safe=off&prmd=imvns&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=LlgYUImYApC00QWP7YDQAw&ved=0CFsQsAQ&biw=1366&bih=667 ja lijkt mij ook
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan nog even photoshop kopen of gimp downloaden en er wat filters over gieten en voila.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hey bedankt voor de, samen hebben we denk ik een correct antwoord gecreëerd! ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Voor de aanvulling
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
idd, sensuele foto's
De eerste foto is
een licht erotisch, sensueel portret.
De foto is soft-focus.
Dat kan met een speciale soft-focus lens zijn opgenomen, of er wordt met een bewerkingsprogramma een soft focus filter overheen gezet.

De tweede foto is slecht belichte en slecht verlichte opname van de achterkant van een vrouw.
Het is niet high-key, ook niet soft focus.
Het kan expres zo gedaan zijn, maar het ziet er heel kunstmatig uit.
Daar is geen specifieke term voor.