Welk nummer wordt in deze commercial van Jillz gebruikt?

Het zwingt zo lekker!

http://www.youtube.com/watch?v=zrboc0ItW8M&feature=player_embedded

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Het beste antwoord

De muziek is speciaal voor de commercial gemaakt door Massive Music.
AWM
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Da's "FRESH - Kool & the gang"

Toegevoegd na 9 minuten:
Goedmaker?

Toegevoegd na 19 minuten:
Music: Steve Johnsen & Joep Beving (Massive Music Amsterdam)

Denk niet dat deze track al ergens te downloaden is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je had beter even wél even op de link kunnen klikken..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep, doet m'n naam geen eer aan inderdaad..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd :-) iets te snel gewoon..
Etta James - I just wanna make love to you

Toegevoegd na 49 seconden:
Ten minste, dat is als basis gebruikt. Het klinkt als een instrumentale/geneuriede cover.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+je van mij. er is iemand weer vrolijk aan het minnen zo te zien -.-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je. De minner zal wel vallen over een of ander mierenneukerig feitje, zoals: - Het is geen cover (klopt eigenlijk wel, het is het net niet, de melodie lijkt er duidelijk op, maar is het niet)
- Het is niet instrumentaal (klopt ook, er wordt immers in ook in geneuried/gezongen) Zoiets zal het wel zijn waar iemand over is gevallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja maar ik begreep wel wat je bedoelde. daar gaat het uiteindelijk toch om :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja. :) Maar om eerlijk te zijn; het is natuurlijk geen antwoord op je vraag. Ik gaf een ingang tot de onderliggende melodie. Maar het daadwerkelijke nummer en uitvoerende artiest heb ik je niet gegeven. Gelukkig vond je het evenwel een waardevol antwoord.
Speciaal voor de reclame gemaakt door: Steve Johnsen, Joep Beving (Massive Music Amsterdam).
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 omdat je de eerste was die wist dat ik Niet het goede antwoord had.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank je!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+je! Iemand is weer vrolijk aan het minnen zo te zien .. zucht. hoezo 'ik heb geen leven'. haha! Dankje voor het antwoord. Wel jammer dat het geen 'echt' nummer is dan..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik plus ook alle onterechte minnen op van die minkukel die ze geeft. +