is er 1 prijs bij livenation?

Bij livenation.nl wordt er maar 1 prijs aangegeven voor een concert, maar er staat niet of er verschillen tussen prijzen zitten van rang 1 of 2 etc. Zijn alle plaatsen dan dezelfde prijs of zit er verschil tussen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit verschilt per concert en concertzaal. Als het er niet bij staat bij je uiteindelijke bestelling dan zit er dus geen verschil in prijs of rang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja klopt, maar vrijdag is pas kaarten verkoop dus er staat nu alleen maar 1 bedrag..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als er 1 bedrag staat is het waarschijnlijk alleen dit bedrag. Als het bedrag is aangeduid als bijvoorbeeld: 50-80 euro, dan kan je ervan uitgaan dat er met verschillende rangen en prijzen wordt gerekend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oké dank je!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nogmaals dank je ;p