Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je een virus op je iPod krijgen, zie uitleg

Ik zat net op een het internet, en kwam op een site. Meteen zij die, error one or more virusses detected. Dan kom je op een scherm dat precies hetzelfde is als windows.. De site heet 2kids 1 sandbox

Toegevoegd na 2 minuten:
Malware ,trojan horses

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kimath
14 jaar geleden
hoe bedoel je een scherm dat hetzelfde is als windows?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Vanaf het internet kunnen ze nooit detecteren dat je een virus hebt, niet op je ipod en ook niet op je computer. Dat wat je daar ziet is een vies trucje, het is een soort reclame om jou een virusscanner aan te smeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Nee je kan geen virus op je ipod hebben,
Sowieso zou je nooit een windows schermpje op je ipod krijgen.
Waarschijnlijk stond er bij die site ook "klik hier om een virusbeveiliger te installeren" of zoiets.
En als je daarop zou klikken zou je dus een virus installeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Theoretisch gezien zou je een virus op je iPod kunnen krijgen. In 2007 heeft het bedrijf Kaspersky dit al aangetoond. Zie de bron hieronder. Maar in de praktijk zal het niet voorkomen, omdat het te omslachtig is en er ook eigenlijk niets te halen valt op je iPod.
Ik sluit me in dit geval aan bij de eerdere beantwoorders.
Maar het juiste antwoord op je vraag is wel: "ja, dat kan"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zegt dat het theoretisch kan maar daarna zeg je dat het in de praktijk niet snel voor komt.
Theorie en in de praktijk is hetzelfde
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
theorie en praktijk is echt niet het zelfde!
een apple computer kan ook niet veel virussen krijgen (de virussen zijn voor windows gemaakt) want Mac is moeilijker te kraken, ik denk dus dat het voor een iPod net zo is..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing