Welke leuke activiteiten kan je met kleine kinderen doen omgeving den haag

Zo goedkoop mogelijk

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (10)

Eendjes voeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nnar de kindercreche brengen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar de bossen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je een oude laken hebt of een dekbed die we mag, zou ik die ophangen aan bijvoorbeeld je schutting en lekker verven met de kinderen or wel dat ze oude kleding aan hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een oud-hollandse speurtocht. krijgen de kinderen meteen beweging in de frisse lucht.

Na afloop kunnen ze lekker pannenkoeken eten, die u zelf heeft gebakken.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat 'n goed antwoord ! Je duimpje komt in beweging.
Naar het museon? Ik weet niet wat je budget is. En idd naar het park is ook ideaal! Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar het Zuiderpark, het Haagse Bos, of naar het strand, schelpen zoeken. In het bos kan je kabouters zoeken, deed mijn vader altijd met ons. Je moet zelf meedoen en je fantasie gebruiken. Meyendel is ook leuk om doorheen te lopen. De duinen bij Kijkduin ook.
De Scheveningse haven is leuk om te bekijken.
Over de pier lopen, als ie nog open is, is voor kleine kinderen ook boeiend.

Verder zijn er in Den Haag wel hier en daar speeltuinen die je gratis kunt bezoeken. Wel uitkijken in welke buurt.

Lopen en rennen vinden kleinere kinderen best fijn, het hoeven niet altijd attractieparken te zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
vogelasiel "de wulp" op de heliotrooplaan heeft maandelijks een open dag.
ik meen de eerste zondag van de maand, maar bel even voor de zekerheid.
de kinderen krijgen gratis een rondleiding.
vooral in het voorjaar, als ze vol zitten met jong spul, is dat hartstikke leuk voor kinderen.
13 jaar geleden
Naar kijkduin, spelen op de boot en daarna lekker warme choco met slagroom en appelgebak eten.. Of voor de kinderen poffertjes