Waarom staat in hemelsnaam `skyradio the christmas station` nu al bij nederland.fm. zijn ze soms gek geworden?

Hoorde net hier toevallig het nieuws dat werd afgekondigd met de mededeling dat het over 73 dagen kerst is.. whahahahahaha wat een sukkels.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

skyradio is een feelgood station, kerst word door hun altijd in commerciele zin gebruikt omdat feelgood gehalte te benadrukken. alhoewel ik het met je eens ben dat nu de kerstklokken al luiden best vroeg is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen... De reclamejongens weten wat ze doen en hebben die tijd nodig om te herhalen en te herhalen... Leer dat nou eens goed te zien hoe reclamejongens hun doel bereiken... Nou zo dus door nu al kerstmis te gaan roepen... Dan tegen die tijd hebben ze hun marktaandeel te pakken... Zo zit dat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kerst is marketingtechnisch een hoogtepunt. Ik houd er niet van, maar alleen de naam kerst is al goud waard. Inkopen, de sfeer, en de bijbehorende merchandise.

Als je het mij vraagt mag je er pas na 5 december mee beginnen, maar dat is een discussie die in NL al lang loopt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tja..

Kerstmis is een piek in verkopen. Iedereen [98% vd bevolking] wil graag dat het kerst is; Zo lekker gezellig enzo. Er wordt goed geld verdient. Dus begint men na de zomer.

Het is het eerste evenement na de zomevakantie he..

Bouwmarkten bij mij in de buurt hebben de kerstafdeling alweer een paar weken staan. Dus ZOOO snel is het ook weer niet ;)