Wat is een goeie goochel-trucje om op school te laten zien? Ik zit in de 4de van Havo, dus geen trucjes waar je na een tijdje genoeg van hebt.

-

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Niet te moeilijk ,maar dezewerkt wel.
Geef iemand een munt.
Vraag hem om deze om de munt in een willekeurige hand,in een vuist gebald een halve minuut voor zijn voorhoofd te houden.
Ga met de rug naar hem toe staan deze tijd.
Na een halve minuut vraag je hem,om beide vuisten vooruit te steken.

Jij kunt dan zeggen in welke hand zich de munt bevindt.
Deze hand is nl witter omdat het bloed er minder doorstroming heeft gehad door het hooghouden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eigenlijk het enige antwoord..

Andere antwoorden (1)

Dat ligt eraan hoe handig en behendig je bent. Heb je al eerder trucjes gedaan, dan kun je wat moeilijkere trucs leren. Ga je het voor het eerst doen, dan zou ik beginnen met een eenvoudig trucje die je snel onder de knie krijgt.

Kijk eens op youtube daar zijn heel veel trucjes die je kunt doen.