Wie kan me vertellen waar ik in Apeldoorn (volgende week donderdag) het beste even kan stappen? We willen wat kunnen kletsen en wat dansen.

M'n vriendin wil graag even dansen, maar tegelijk willen we ook even kunnen kletsen. Volgende week donderdag zitten we een nachtje n Apeldoorn, maar zijn er totaal niet bekend. Iemand een suggestie? Mag populair, maar blues of iets dergelijks is ook super.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Op het Caterplein zitten eigenlijk de meeste kroegjes bevestigd. Vanaf het station helemaal de hoofdstraat volgen tot je bij een plein komt met rode en witte tegels. Er is ook een bluescafé. Met de bus kan ook, bus 3 of 4, rijkskantoren/apenheul en dan uitstappen bij het leienplein of bibliotheek. Een busretourtje kost 1,50. Er zijn verschillende soorten kroegjes te vinden, de wat donkere kroegjes, feesttenten, ierse pub, en eetcafes. Er zit voor ieder wel wat wils. Om wat te kletsen is de ierse pub Finnegans wel leuk, om echt te dansen is de Babbel wel aan te raden (ligt er wel aan hoe oud je bent want op donderdag is de leeftijdgrens wat lager). Maar 'de zaak' of Rontgencafe is ook leuk. Gewoon even rondkijken of anders naar de bios, zit daar ook in de buurt. Veel plezier! Toegevoegd na 2 minuten: Excuus, 3 bedoel ik. De lijnen zijn iets veranderd. Toegevoegd na 2 minuten: Buslijn 3 dus. Gaat lekker he.

Je kan op het kateplein kijken, daar zijn de meeste kroegen te vinden.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100