Bestaan er in Nederland al Miss Baksel verkiezingen?

In antwoord op de Miss verkiezingen zou het fijn zijn om ook Miss Baksel verkiezingen te organiseren in Nederland. Wedstrijden waar de lelijkste mens de hoofdprijs wint. Bestaan in Nederland al zulke wedstrijden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Miss Chien is het wel een beetje lastig om kandidaten te vinden die zich in willen schrijven om gekozen te worden tot "lelijkste mens".Trouwens wie ben jij (en wie ben ik) om te bepalen of iemand mooi of lelijk is? Ik heb nog wel een paar andere ideetjes voor verkiezingen, te organiseren door mensen die niets beters te doen hebben:
Miss Communicatie, Miss Dienaar, Miss Kleun, Miss Vatting, Miss Lukking, Miss Erabel, Miss Dadiger, Miss Antroop, Miss Geboorte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er zullen vast wel zulke wedstrijden zijn. Ik weet echter niet of er ook een 'officiele' wedstrijd is. Ik denk het niet aangezien het niet echt een leuke titel is om te krijgen, en men zich dus niet vrijwillig aanmeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, wel een wedstrijd om de titel miss baksel.
Daar was wel misverstand over, maar het bleek toch om baksels te gaan.
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/viewtopic.php?id=54956

Nee, niet om de lelijkste mens, want wat is lelijk?
Ieder mens is mooi, ook al kloppen de verhoudingen niet volgens bepaalde normen.

Maar er zijn dus mensen die zich vrijwillig miss baksel noemen.
http://www.missbaksel.nl/

http://missbakselbaktgraag.hyves.nl/