Ik heb veel talent en zing in verschillende talen.Wie kan op mij helpen om beroemd te worden in Nederland of andere landen???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (11)

Wat dacht je van popstars, idols, x factor en wat niet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goed !
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kans is zo klein dat je via daar beroemd wordt. Er zijn echt zoveel duizenden mensen met "talent."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De kans als je het niet doet is nog kleiner..'.
Uberhaupt de kans om beroemd te worden is klein.
sterredag
13 jaar geleden
De kans dat je hem wint is klein, je werft er wel bekendheid door en kan zeker gezien worden door geïnteresseerden.
zet een paar nummers op youtube

er zijn altijd mensen die op zoek zijn naar talent en daar gaan kijken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
net als wt alle andere sterren hebben gedaan, meedoen aan talenten jachten en ook gaan lobbien met beroemde personen, als je bij een concert ben van iemand die je goed vind probeer iets van je te laten horen, het is lastig misschien loopt hij zo langs je maar probeer het ! en ook wat de persoon boven mij zegt , doe mee aan T.V progamma's zoals Idols , Popstars of Hollands got tallent, wie weet win je zoiets of kom je ver ! succes met je zang carriere!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het antwoord "Een filmpje van je optrenden op Youtube zetten" is al gegeven. Er zijn al heel wat mensen beroemd geworden door Youtube. Maar ik wilde er nog aan toevoegen dat je je filpmje zelf kanpromoten via Facebook (of iets dergelijks), Twitter, en zo. Voor je het weet kent de hele wereld je.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hollands got talent, Idols, popstars , so you wannabe à popstar, er zijn heel veel shows voor
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die talen maken niet zoveel uit. Maar kan je zingen? Heb je al zanglessen genomen? En wat zegt de lerares/leraar.

Als je echt goed bent kun je naar het conservatorium.

Toegevoegd na 4 uur:
Talent zegt ook niet zoveel. Het gaat erom wat je ermee doet. Gebruik je je stem goed? Hoe is je voordracht?
Wie zegt dat je een aanwinst bent?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet ten eerste ophouden met het zingen in verschillende talen, dat is erg verwarrend.

Verder zou ik een bandje beginnen. Als je echt goed bent kom je vanzelf boven drijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg dat je een goede demo hebt en ga daarmee ook zelf naar poppodia en muziekcafés,wees brutaal en sta erop dat ze ernaar luisteren.Bij muziekcafes doen ze dat,als je ze lief aankijkt,vaak al achter de bar.Ik heb zo al heel wat optredens weten te regelen en daar begint het ook mee,gewoon van voor af aan beginnen.Heb je trouwens al een band?In je eentje begin je niet zoveel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarschijnlijk zal het niet lukken........ , talent is in dit vak niet voldoende, beroemd worden kun je niet afdwingen of even regelen. Je leeftijd is onbekend, maar als je de 20 al gepasseerd bent wordt het erg moeilijk, dan komen meestal alleen de z.g.n. talenten jachten in aanmerking. Als je echt over muzikaliteit beschikt en je bent nog jong, dan wijst de weg zich van zelf. (zoals hiervoor al is vermeld, heb je al conservatorium gedaan? Hoeveel muziek lessen heb je al gehad, positief??) Je zal echt jezelf moeten bewijzen in kwaliteit en originaliteit en dan nog kan het publiek je zo als een baksteen laten vallen!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je veel talent hebt en je laat dat merken , (en dat doe je ) heb je geen hulp nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn nicht Shoma leeft in Canada en geeft daar nu al optredens als zangeres. Zij heeft is nu lokaal beroemd via haar school en gaat een tournee geven door misschien het hele land.

Ik probeer je eigenlijk te zeggen: "Ga naar Amerika". Daar zijn in zowat elke steden wel audities. Youtube lijkt me geen goed idee eigenlijk, want daar kijken wel mensen maar hoe groot is de kans dat een beroemdheid naar jou kijkt like Justin Timberlake.

Wil je toch in Nederland blijven doe mee aan audities op Disneychannel.nl, Xfactor, etc. Je kan ook managers opzoeken die je dan aan kleine contracten helpen zoals zingen in Amsterdam. Als het publiek dat bevalt zal je manager verder zoeken en kan je 1x in RTL Boulevard meedoen. Zo'n jongen van Mexicaanse afkomst is daardoor beroemd geworden. Alleen zong hij toen voor zijn moeder bij Vermist.