waar moet ik nou heen?

ik heb 2 vrienden en die geven allebij zaterdag hun verjaardag om de zelfde tijd de 1e is een hele goede vriendin en de andere men beste vriend aan men beste vriend kan ik alles vertellen en ik weet ook dingen van hem die niemand anders weet. de jonge heeft me eerder uitgenodigd dan het meisje en de jonge woont ver weg maar bij het meisje kan ik blijven slapen bij de jongen is meer drank en bij het meisje haast niet ze worden allebij 16 en toen moest ik kiezen waar ik heen moest :S

Toegevoegd na 5 minuten:
naar beide kan niet :S

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (13)

Ga gewoon naar beide op 1 avond! En kies zelf in welke volgorde. Neem een kaarjte mee en cadeaubon of een envelopje zijn ze allebei tevreden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar je beste vriend. Dat is immers je beste vriend die je beter kent en meer mee hebt en als eerste vroeg. De rest is eigenlij kbijzaak, lijkt me.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon je beste vriend. Echte vriendschap verbreek je toch niet omdat er daar meer drank is? YOU'R CHOISE!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Altijd naar je beste vriend, die zijn namelijk zeldzaam en daar moet je zuinig op zijn!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet niet of drank de hoofdrol moet spelen;)
maar ik zou eerst naar de jongen gaan en later op de avond naar het meisje (neem een taxi !!)
en blijf slapen bij het meisje.
Kadootje voor het meisje volgende dag pas geven. Een beetje extended birthday is ook leuk toch ?
niet te veel zuipen he anders ben je niet leuk voor je vriendin.

succes
13 jaar geleden
Een avond is lang..,en ook de nacht telt vele uren! Eerlijk tussen beide verdelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar je beste vriend. Hij heeft je ook als eerste uitgenodigd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
naar je beste vriend
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar degene die je het eerst vroeg.
Ik heb het ooit als tip gekregen en dat bevalt goed: als je eenmaal een afspraak hebt staan, verander je dat niet meer. Dat is soms even slikken maar het werkt wel goed, ook voor je omgeving.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ooit had ik ook zoiets. Ik ben toen naar allebei niet geweest. En heb het overleefd, en zij ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
drank is leuk, ik begrijp het :P maar ik zou daar geen beslissing om maken.

ik zou naar je beste vriend gaan, die heeft je tenslotte eerst uitgenodigd.
als je het vertelt aan je vriendin, dan zou ze dat best begrijpen. bovendien, als je dichtbij woont kun je veel makkelijker & sneller langskomen. dan kun je op een later moment nog langs gaan, voor de gezelligheid en cadeautje :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die drank hoort geen invloed op je keuze te hebben. Toch zou ik naar die vriend gaan. Je kent hem langer, jullie zijn closer én hij heeft je eerder uitgenodigd. Leg dat aan die vriendin uit en spreek met haar voor een andere keer af.
13 jaar geleden
Ga naar degene die je het eerste vroeg. Als de ander werkelijk een goede vriendin is zal zij dat begrijpen.
En om de hoeveelheid drank mee te laten wegen in waar je heen zult gaan vind ik persoonlijk nogal vreemd - het ging er toch om dat het vrienden zijn?