Zijn bij BNR nieuwsradio Rens de Jong en Jan Roos dezelfde personen? Ze lijken wel veel op elkaar qua uiterlijk.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Zijn niet dezelfde persoon.
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

AWM
14 jaar geleden
de bovenste heeft geen krullen alleen slag in zijn haar.
Qua gewicht verschilt het ook maar dat kan natuurlijk, ik weeg ook niet elk jaar het zelfde :-)
maar het enige waar ze misschien op elkaar lijken is misschien omdat ze biede een bril op hebben. Verder als je drie keer goed kijkt echt niet.

kleine noot:
het grappige is...mijn vader heet ook jan roos ;-) toch maar eens zijn naam gaan google..