Op welke website kan ik zien waar en wanneer Jantien Kurpershoek optreedt in 2013?

Zij was de studente en zangeres die samen met Sting optrad tijdens College Tour in 2012.

Antoni
11 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Antwoorden (2)

Op haar eigen website staat het
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nou dat valt nogal tegen: er staat maar 1 foto en de site is niet meer onderhouden sinds 11-11-2010 .....
Jantien Kurpershoek is al heel wat jaartjes aan de weg aan het timmeren in het noorden van ons land. Een aantal jaren had ze een eigen avond in het Groningse JazzCafé "De Spieghel", waar ze optredens regelde. Ondertussen trad ze veel op op studentenavonden en bruiloften en met een toneelgezelschap. Ze schrijft ook eigen werk. Na een jaar conservatorium koos ze toch voor muziek management. Haar vaste muziekvriend is Gijs de Groot, met wie ze mooie liedjes zingt.

Op http://www.myspace.com/jantienmusic staan géén geplande optredens.
Amadea
11 jaar geleden
Antoni
11 jaar geleden
De laatste login op de myspace-site was op 11 november 2010, dus misschien zijn er daarna toch nog wel optredens (geweest). Jammer dat er geen betere informatie lijkt te vinden te zijn.