hoe maak je een backup plan voor iemand die afwezig is tijdens een musical?

voor school zijn we bezig met een musical die moet 8 december uitgevoerd worden. Nu ben ik bezig met een plan uit te schrijven voor als er iemand ziek is. Het lijkt mi onlogisch om nog mensen te gaan zoeken die elke rol aan willen leren omdat het zeer onwaarschijnlijk is dat er iemand ziek is. weet iemand een andere manier want we worden er wel op beoordeeld dat we er rekening mee hebben gehouden wat te doen als er iemand ziek/afwezig is die avond.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik zou gaan voor understudies met dubbelrollen: in de bestaande cast kijk je wie relatief kleine rollen heeft, en wie daarvan een grotere rol zou kunnen overnemen als een hoofdrolspeler ziek is. Daarvan laat je iedere understudy één andere rol instuderen.