Waarom besteedt de Amerikaanse nieuwszender CNN zoveel zendtijd aan een Engelse talentenjacht?

Ongeveer evenveel als destijds aan de oorlog in Irak. Wat is dat toch?

http://alturl.com/2sse

AWM
14 jaar geleden
in: Televisie
1.1K

Het beste antwoord

Het is nou eenmaal een programma wat veel serieuze talenten met zich mee brengt. Door het uit te zenden op CNN worden deze talenten gepromoot in alle landen (CNN wordt overal ter wereld bekeken). Hierdoor hebben ze dus een grote kans op wereldgroot succes. Denk maar aan Suzan Boile, zij is tweede geworden in de strijd, maar ik kan iedereen ervan verzekeren dat zo'n vrouw dankzij dit programma enorm bekend is. Daarnaast zendt de CNN het programma uit vanwege het showelement (Amerikanen houden wel van een showtje).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Komkommertijd?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze moeten toch iets interessants kunnen uitzenden... Als ze helemaal niets interessants hebben, wat moet je dan?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er is blijkbaar op dit moment niet ergens een "interessante oorlog" aan de gang. Bovendien leidt iets stompzinnigs als zo'n in elkaar gedraaide en gemonteerde talentenjacht af van de ecomomische malaise. Vluchtgedrag dus?