Naam van een jeugdserie

Een serie over een jongen en een meisje die op een farm in Nieuw Zeeland of Australie woonde. Het was een heel spannende serie, beetje eng zelfs. Er zat een steeds terugkerend beeld in van een soort windrichtingsmast die steeds van richting veranderde als het spannend werd. Er was ook iets met stenen die gingen gloeien als het gevaar (een soort moeraswezens, of ze kwamen uit zee) in de buurt waren. Een steen was blauw, de andere rood, geloof ik. Het klinkt vast verwarrend maar dit herinner ik me nog.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Als het goed is is dit Under the Mountain. Een australische jeugdserie uit 1981. In Nederland uitgezonden onder de titel
De moddermonsters.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Had je mijn reactie nog niet gelezen?