Ik ben op zoek naar een oud brits stuk cabaret.

Het is een groep heren die een dansje met tekst doen, en een van de heren doet steeds alles fout. Dat geeft hilarisch leuke momenten.
Het is een vrij oud stuk.
Weet iemand de naam van de groep en de performance?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+Goeie vraag! Ik moest meteen aan een ander stukje brits cabaret denken waar ik ook niet meer op kon komen. ;)

Het beste antwoord

The fox has left it's lair

Toegevoegd na 4 minuten:
Denny Willis and the Quorn Quartet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar dacht ik ook meteen aan.
AWM
13 jaar geleden
Knap! +1. Volgens mij stamt deze opname van de Willem Ruys show. In het publiek meen ik upcoming talents van die tijd te ontdekken zoals Jan Scheafer en Hans van Mierlo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Prachtig, mijn vader lag hier altijd helemaal dubbel van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Misterwrite; bij mij precies zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit blijft sterk ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
yep, the fox...tally ho tally ho tally ho..... blijft lachen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jaaaaaaaaaaaaaaaaaa dat is 'm!
Bedankt!!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk he! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kende dit helemaal niet. Heel grappig.

Andere antwoorden (4)

wel erg vaag
maar 3 schieten me te binnen waar je eens op zou kunnen zoeken

dad ,s army ?

O moeder what is het heet
engels titel is is iets met hot en mother ????
dit gaat inderdaad over een groep soldaten die om zelf niet in oorloghandelingen te komen als entertaiment groep bezig is speelt zich af in brits india of zoiets
(denk je beste kans)

of monty python ? wellicht ?
13 jaar geleden
Ik heb een paar keer The Fox gezien.
Het was zang en dans met refrein.
Een man deed alles fout, liep niet in het gelid, deed alles contra en zijn schoen vloog in de lucht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
the old fox dacht ik.
de linker man is klein ze dragen een rood kostuum?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The fox. Ik heb me wezenloos gelachen toen ik het de eerste keer zag. Hoe de groep heette, weet ik niet meer. Bij de Omroep is het misschien nog te bevragen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, zat weer te antwoorden terwijl HET antwoord er al was. Kan ik gelijk weer eens kijken. Hoe hebben ze het verzonnen!