Ik ben op zoek naar een oud brits stuk cabaret.

Het is een groep heren die een dansje met tekst doen, en een van de heren doet steeds alles fout. Dat geeft hilarisch leuke momenten.
Het is een vrij oud stuk.
Weet iemand de naam van de groep en de performance?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

The fox has left it's lair Toegevoegd na 4 minuten: Denny Willis and the Quorn Quartet

Bronnen:
http://www.youtube.com/watch?v=8WRdJ5wBXpo

wel erg vaag maar 3 schieten me te binnen waar je eens op zou kunnen zoeken dad ,s army ? O moeder what is het heet engels titel is is iets met hot en mother ???? dit gaat inderdaad over een groep soldaten die om zelf niet in oorloghandelingen te komen als entertaiment groep bezig is speelt zich af in brits india of zoiets (denk je beste kans) of monty python ? wellicht ?

Ik heb een paar keer The Fox gezien. Het was zang en dans met refrein. Een man deed alles fout, liep niet in het gelid, deed alles contra en zijn schoen vloog in de lucht.

the old fox dacht ik. de linker man is klein ze dragen een rood kostuum?

The fox. Ik heb me wezenloos gelachen toen ik het de eerste keer zag. Hoe de groep heette, weet ik niet meer. Bij de Omroep is het misschien nog te bevragen. Toegevoegd na 1 minuut: Sorry, zat weer te antwoorden terwijl HET antwoord er al was. Kan ik gelijk weer eens kijken. Hoe hebben ze het verzonnen!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100