Omdat Apple vindt dat Flash de duivel van de internettechnologieën is
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat Apple nog geen eigen programma ervoor ontwikkeld heeft en alles wat van Microsoft en aanhang is, accepteerd Apple niet..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Flash is een systeem wat teveel vraagt van een accu en een CPU. Niet dat de iPhone/iPod/iPad slecht zijn, maar er zijn gewoon veel betere systemen (denk aan HTML5) die gelijkwaardig zijn in de mogelijkheden en die nauwelijks de accu en CPU belasten.

Toegevoegd na 2 minuten:
@Labratje: Waarom zou Flash direct van Microsoft zijn? Flash is van Adobe. De vriendschap tussen Adobe en MS is wel wat groter dan tussen Adobe en Apple, maar meer niet dan dat.