Wat is een goede bezigheid voor als je ziek bent? Slapen lukt niet en ik ben ook wel klaar met de teevee.

Toegevoegd na 3 minuten:
Het moet niet te veel energie kosten. Ben behoorlijk gammel.

13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Vragen beantwoorden op http://www.goeievraag.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Pak een boek en ga lekker lezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tekenen als dit al beetje hobby van je is. Of als je een instrument speelt pak die er weereens bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat iemand bij de Zeeman een bolletje garen kopen en de passende breinaalden een van de leuke breiboekjes die ze daar nu hebben en ga een sjaal breien.
Of een babymutsje voor India.
www.breivoorindia.nl

Of ga haken.
http://www.jessica-tromp.nl/hakenlerenhaaklessen.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ben ook al aan het breien geslagen voor dit goede doel!!
Laat iemand in de bibliotheek leuke luisterboeken voor je halen, of zoek luisterboeken op internet. Je hebt fictie en non-fictie luisterboeken. Lekker om je voor te laten lezen, en je wordt er niet moe van. En als je ondertussen wegdommelt, dan ga je later weer terug naar het punt waar je bent gebleven en ga je weer verder.
Misschien meteen ook een paar leuke films mee laten nemen die je boeien. Altijd beter dan t.v.
Beterschap
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ook mijn idee! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goed idee. +
* Puzzelen (kruiswoord/cryptogram/sudoku bijv.)
* Nadenken over je leven
* Vakantieplannen maken/bedenken
* Muziek luisteren
* Luisteren naar interessante gesprekken/interviews
op de radio
* Je nagels knippen

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kunt bijvoorbeeld ook een interessante vraag van GV nemen en gewoon eens uitgebreid gaan zoeken naar het juiste antwoord via de diverse zoekmachines en sites.
Op die manier ben je ook nog goed bezig en het kost niet echt veel fysieke energie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb ook een poos in de ziekte wet gezeten en ben toen mijn foto's van de computer gaan uit zoeken. foto's in een foto boek bewerken en foto's uit laten printen voor in de albums normaal heb ik daar weinig tijd voor. als je elke keer een stukje doet totdat je weer te moe bent heb je ieder geval iets te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een andere taal leren

bijv via van die luister CD's of online of zo.
Of je kennis van een bestaande taal opkrikken
Zo maakt je nuttig gebruik van een onplezierige situatie en kijk je er misschien later beter op terug
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me erg inspannend, zeker als je ziek bent en dus snel moe.
amigo
13 jaar geleden
daarom ook via DVD/CD, is het in het slechtste geval alleen maar de taal op je laten inwerken. Ik bedoelde niet echt woordjes stampen uit lijsten. Maar als je helemaal geen concentratie hebt gaat het inderdaad niet (maar dan valt bijna alles hier genoemd af, blijft alleen maar soaps kijken over)
Ga lekker schrijven; een dagboek, herinneringen of zomaar een verhaal.
13 jaar geleden
Spelletjes doen op de computer. Bijvoorbeeld op deze site:
http://www.spelletjes.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
mediteren
telefoneren
smsen
naar de wolken kijken
lezen
muziek luisteren

beterschap!!!