bijna iedereen zegt dat ik mooi kan zingen. alleen ik durf het aan niemand te vertellen en ik wil er iets mee doen maar hoe???

ik zou ook graag willen acteren want ze zeggen dat ik dat ook goed kan. maar ja je moet niet alles geloven maar ik vind het zelf ook een beetje..... dikke eigen dunk denk je
NEE ik vind het trouwens ook leuk!!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Je kan lid worden van een hobbie acteur vereniging. Dan kan je ook op basis van wat anderen -die er iets meer van weten- wat tips krijgen.

Daarnaast kan je les nemen in zang op bv een muziekschool. Dan leer je wat technieken EN krijg je input over het nivo dat je daadwerkelijk hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schaam je niet; er zijn zoveel mensen die goed kunnen zingen maar dat niet zomaar publiekelijk zouden durven doen. Maar als je samen zingt, in een koor, wordt het allemaal veel minder eng.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga bij een musicalklasje. Bij bijna elke muziekschool hebben ze tegenwoordig zo'n clubje. Zingen en acteren tegelijk, en je krijgt meteen een goed beeld of het echt iets voor je is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je moet sowieso eens bij mensen zingen die verstand van zaken hebben, die geven je meteen een realistisch beeld van óf en hoe goed je kan zingen.
ik geloof je meteen als je zegt dat mensen dat zeggen, maar mensen in je omgeving hebben vaak de neiging om je positieve kanten te benadrukken en hun kritiek achterwege te laten. En dan krijg je het soort mens dat afgaat in een idols auditie.
Gewoon eens naar een zanglera(a)r(es) om objectieve, onderbouwende eerlijke kritiek te krijgen.