Is de nationale kranten test werkelijk zo vrijblijvend als ze je doen geloven?

Ik kwam toevallig op de website van deze nationale krantentest uit en ze bieden "geheel vrijblijvend" 3 weken lang gratis vier verschillende kranten aan.
Dit lijkt me ideaal, maar ik wordt er toch een beetje achterdochtig van.
Ik ben bang dat ik na die drie weken allerlei reclame toegestuurd krijg, doordat mijn adres bekend is, of dat er andere onzin aan vast zit. Iemand hier ervaring mee?
Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Ja! Ik ben alleen één keer in de laatste week van de actie gebeld door de krant zelf of ik interesse had in een abonnement en ben hier niet op ingegaan. Daarna ben ik niet meer gebeld (tot nu toe ook niet door andere bedrijven) en heb ook geen reclame gehad. De laatste krant heb ik omgeveer 1,5 maand geleden ontvangen.
Ik was vooraf ook sceptisch, maar het is me goed bevallen.