Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk (rock) tijdschrift is Nederlands?

Ik wil graag een abonnement op een Nederlands tijdschrift, zoals in Engeland/Amerika de Kerrang, Big Cheese Magazine, Alternative Press, etc. Deze Engelse/Amerikaanse magazines begrijp ik ook prima, het enige nadeel is dat door het verschepen van de magazines de prijs behoorlijk oploopt. (Voor 51 nummers betaal je zo al €200, beetje duur niet waar?) Nu ben ik dus op zoek naar een Nederlands tijdschrift die je kan vergelijken met een van de bovenstaande magazines en die je het liefst ook los in een winkel kan kopen. Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik kan je de Oor aanbevelen,zeer veelzijdig met mooie artikelen en interviews + veel goede reviews,qua abonnement wel voordeliger (plus meestal een welkomstgeschenk) dan los in de winkel.

Aardschok is dan puur gefocust op hardrock en metal,wel goed magazine.

Daarnaast heb je in een goede zaak (hier wel) ook de Kerrang,NME, of Rolling Stone te koop,zijn ongeveer 2 tot 3 euro duurder dan de Oor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kan denken aan OOR magazine (bron 1), Up Magazine (bron 2) of Aardschok (bron 3)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding