Wat is de meest gelezen krant van Nederland ?

Welke krant wordt het meest gelezen in Nederland ? Ik wil voor mijn winkel abonneren op een nationale dagblad (met uizondering van De Telegraaf) want dit vind ik een sensatieblad. Maar welke krant wordt nu gewaardeerd gelezen ?

11 jaar geleden
2.6K
Powergen
11 jaar geleden
De Telegraaf wordt door sowieso heel veel mensen gelezen. Wat ik echter niet begrijp is dus dat je dus een winkel hebt waarin je straks nationale dagbladen wilt kopen. Dan wil je toch juist zoveel mogelijke winst proberen te maken? Dan ga je toch in spelen op de markt met vraag en aanbod, en niet wat jezelf wel of niet goed vindt? Toch?
SnakeEye
11 jaar geleden
Het is een winkel met wachtruimte. In deze wachtruimte zal er 1 krant liggen met uitzondering van De Telegraaf. Pardon my language maar De Telegraaf vind ik een SS blad. Deze krant heeft ten tijde van de Tweede Wereldoorlog de kant van de Duitsers gekozen. Het is dus een principe kwestie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De best gewaardeerde krant, en internationaal onderscheiden, is Trouw. Maar dat is niet de meest gelezen krant.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet niet of het een landelijk blad is, maar de metro wordt door honderrrrrden mensen in de trein gelezen.