Wie hebben er behalve Linda, Ruud, Donald, Youp, Jan, Maarten en recent Sint één of meer (Glossy) tijdschrift(en) naar zich vernoemd gehad?

Linda de Mol, Ruud Gullit, Donald Duck (ja een echte glossy), Youp van't Hek, Jan ...?, Maarten van Rossum en Sinterklaas.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Ha, die Marlies;

Ik herinner me (Martin) Bril en Matthijs (van Nieuwkerk).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik heb van de week gelezen dat er een wijntijdschrift Nicolaas komt. Vernoemd naar Nicolaas Klei, bekend wijnschrijver (bekend van de "omfietswijn").
Schrijft wel eigenzinnig en origineel over wijn. Vind ik tenminste.

Toegevoegd na 19 minuten:
Zie: http://www.sakvandenboom.nl/artikel/7709.htm
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rik Felderhof
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er was ook een tijdje de SEN, genoemd naar Senay Özdemir. Het was een glossy speciaal voor mediterrane vrouwen. SEN betekent ook nog eens "jij" in het Turks - een titel met een dubbele betekenis, dus.

(RJ)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heleen van Rooijen heeft een eenmalige 'stoute' glossy gehad.