Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb met het Veronica feestdagenpakket ook een nationale tijdschriften bon gehad. Wat is de waarde ervan en kan ik die cadeau geven?

None

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

De waarde kunnen we niet zeggen, volgens de bron kan dat van 10-150 euro zijn.
Je kunt de bon cadeau geven, via deze link vul je de code in van de bon en kun je tijdschriften uitkiezen, het kleine abonnement stopt dan vanzelf: http://www.nationaletijdschriftenbon.nl/exchange/inputformcardcode

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt dus de waarde zien als je de code invult.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als ikzelf de code invul kan ik hem natuurlijk niet meer cadeau geven. Maar ik zet er speciaal bij dat ik hem veronica feestdagenpakket heb aangezien ze iedereen dezelfde waarde geven. Ik weet alleen niet meer hoeveel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt gerust de code invullen, kijken wat het is maar nog geen keuze maken toch? Reken maar op een tientje.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je dat zeker? Ik dacht dat als eenmaal de code is ingevuld het niet nog eens kon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, ik ga niet zeggen dat ik het zeker weet maar er staat: Vul hieronder uw persoonlijke code in om een abonnement te bestellen of om de collectie abonnementen te bekijken. Dat lijkt erop dat je niet meteen hoeft te kiezen, ik had bijv een andere bon in mijn kerstpakket en ik heb meerdere keren ingelogd om te kunnen kiezen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding