Hoe kan ik leren lezen met omgevingsgeluiden?

Ik lees graag een tijdschrift maar alleen wanneer het rustig is om mij heen lukt dat het best.. Hoe kan ik 'leren' lezen mét geluiden om mij heen. Heeft iemand tips?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Dat kun je leren door te oefenen, je kunt beginnen met lezen met de radio zacht aan, daarna zet je hem tijdens het lezen harder, daarna, als ook dit lukt zet je zowel de radio als de tv aan, terwijl je leest, je moet leren je op 1 ding tegelijk te concentreren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Deels kan concentratie getraind worden, maar het lichaam heeft ook voldoende goede voedingsstoffen nodig, zoals vitamine B6, B12, omega 3 vetzuren, L-Theanine
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou meer concentratie kunnen krijgen door cogmed training.