Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welk lettertype kan ik het beste gebruiken voor de naam van mijn magazine? (lees graag even de beschrijving)

Mijn magazine wordt een kruising tussen luchtvaart en ruimtevaart. Wat is een mooi lettertype om te gebruiken.(niet uit windows zelf, maar graag van een website te downloaden)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

De voorpagina een beetje spetterend lettertype dat het zeg maar opvalt. En in de tijdschrift een duidelijk lettertype zonder krulletjes en dat soort dingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Probeer eens de Scala-sans, Een mooie strakke, goed leesbare letter. Je moet even googelen; ik weet niet of hij zo gratis te downloaden is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een mooi lettertype is niet zomaar te bepalen, het gaat om de hele opmaak van je magazine, vanuit het oogpunt 'wat past het beste bij de huidige opmaak' zou je een passend lettertype moeten zoeken
Tik voor de grap maar eens 'fonts' op Google in, krijg je duizenden sites met lettertypes.
Dafont.com gebruikte ik vroeger altijd, maar er zijn inmiddels wel betere sites.
Plaats na het downloaden in de map C:/Windows/Fonts je gedownloade materiaal, open het en het zal spoedig in je lijst met lettertypes verschijnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding