Ik heb deze ooit gehad en deze is meer dan prima.
Moet eerlijk zijn dat ik niet weet of hij nu nog zo is ;)

http://www.sterrenkunde.nl/index/encyclopedie/koepel.html

Toegevoegd na 53 seconden:
Haal je ook elk jaar het sterren gids? nu dus te vinden onder sterrengids 2012. Dit is echt een aanrader!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"Zenit" is een maandblad over sterrenkunde, weerkunde, ruimteonderzoek en aanverwante wetenschappen. Het tijdschrift volgt de ontwikkelingen in de professionele wetenschap op de voet. "Zenit" is in het nederlands en is tevens het blad voor de actieve amateur, met nieuws over waarneembare verschijnsellen, waarneemtips, product informatie, boekbesprekingen en amateur waarnemingen. Het blad is te verkrijgen o.a. bij Magvilla.nl voor € 5,65 , maar is misschien ook verkrijgbaar bij de betere tijdschriften winkels, als Bruna of Ako.