Hoeveel Nederlanders hebben ongeveer een abonnement op de Donald Duck?

Wie weet hoeveel mensen in Nederland een abonnement op de Donald Duck hebben???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.sanomamedia.nl/nl-web-Onze_merken-profielen-Donald_Duck.php

Het beste antwoord

Donald Duck had in 2004 ongeveer 302.000 abonnees.
Recentere gegevens heb ik niet kunnen vinden
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik denk dat uitgever Sanoma die vraag uitstekend kan beantwoorden. Ik weet wel dat het het best gelezen 'mannenblad' in Nederland is.....! Ook is er nergens zo'n grote oplage als in Nederland. Bij onze vrienden in Duitsland valt het blad slechts een maal per maand op de deurmat. Ook onze eigen Onno Hoes twitterde onlangs nog over zijn favoriete blad. En ook ik moet bekennen dat ik voor het slapengaan de Donald Duck lees.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb hem ook gelezen. Stuur een mail naar hun met jou vraag daarin misschien krijg je antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in ieder geval: VEEL! iedereen houdt van de donald duck, jong en oud!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een paar duizend kinderen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
rond de 322.000
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Waar haal je dat getal vandaan?