Hoe komt het dat bij een uurwerk die afgebeeld staat als vorm van reklame in een magazine de tijd bijna altijd tien minuten na tien aanwijst

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (1)

Dat komt omdat de wijzers in die stand de vrolijkste uitstraling hebben. En dat ziet er leuker uit natuurlijk.

Toegevoegd na 2 minuten:
En daarbij komt ook dat het er goed uitziet als alle klokken dezelfde wijzerstand hebben. Ook blijft het logo vrij van de fabrikant. Ook allemaal te lezen op de site.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, het is zeker grappig dat het in de slagerij ook zo werkt. Onbewust worden bepaalde signalen toch opgepikt. Dank je wel voor je reactie.