Wat gebeurd er met de betaling als je halverwege het kalenderjaar een abonnement op een tijdschrift neemt?

Ik zit te denken aan een abonnement op het NTvG. Nu kan ik een studentenabonnement nemen voor €60 per kalenderjaar.

Als ik dit abonnement nou neem, krijg ik dan maar de helft van de tijdschriften (juli t/m december) voor de prijs van een heel jaar? Of hoef ik volgend jaar in juni dan pas weer te betalen? Of hoef ik maar de helft van de €60 te betalen?

Iemand een idee? (kan ook van andere bladen want ik denk dat dat hetzelfde werkt).

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je neemt een jaarabonnement.
Als het in juli 2011 in gaat, dat krijg je de nummers t/m juni 2012.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ah, nu zie ik hoe je aan het kalenderjaar komt.
"Studenten en afgestudeerden in het 1e kalenderjaar na het examen betalen voor een studentenabonnement € 60,00."

Dat betekent dat als jij je diploma in 2011 haalt, je t/m eind 2012 een abonnement kunt nemen voor 60 per jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Een abonnement loopt doorgaans vanaf de datum van aanmelding tot die zelfde maand een jaar later.
Je betaalt dus de volgend jaar juni pas weer voor een volgend jaar.