Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verzin je een goede naam voor een tijdschrift?

Ik maak een tijdschrift over living - Do It Yourself - Be creative. Dit doe ik voor een schoolopdracht, alleen hoe bedenk je nu een goede naam voor een tijdschrift? Of heb je toevallig een goed idee?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Misschien:
- CreaYou
- Create
- Crealife
- Live Creative

In ieder geval een korte, pakkende naam, iets waaraan mensen het tijdschrift herkennen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Hi
misschien zijn er 2 woorden die heel vaak voorkomen bij dit onderwerp. voeg deze 2 woorden samen en je hebt een leuke naam!
succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je geeft het zelf wat mij betreft al aan 'Be(ing) Creative' vind ik een prima klinken naam. Als sub titel zou je nog kort kunnen vermelden waar je creatief in moet zijn in dit geval.
Leuk initiatief en succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat dacht je van de naam (idea for you)
Weet niet of je het goed schrijft zo.
Succes ermee.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Het is dus een lifestyle magazine. Ik dacht aan bijvoorbeeld Create Your Own Lifestyle. Afgekort is dat bijvoorbeeld CYOL. Hmm, dat klinkt ook niet echt. Misschien Crea lifestyle of Crea living of Creative Living of heel kort Crealife. Nouja, zoiets misschien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding