Krijg ik geld terug met abonnement opzeggen van de Donald Duck?

Ik ben sinds April 2010 lid van de Donald duck. Alleen wil ik deze niet meer ontvangen. En als ik het blad opzeg. Krijg ik dan het overige geld terug? Of moet ik dan tot april wachten? Voordat mijn abonnement is afgelopen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Je hebt bij de aanschaf van je abonnement een contract voor minimaal 12 maanden afgesloten.
Dat betekend dat je minimaal 12 maanden aan je donald duck vast zit en daar heb je als het goed is ook vooraf voor betaald.

Je kan tussentijds opzeggen, en dan maak je de 12 maanden periode waar je in zit af.
Let er wel op dat je als je opzegt ook een bevestiging per brief of mail krijgt!!
Zonder deze brief heb je geen bewijs dat het abonnement opgezegd is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, hier had ik het meeste aan.

Andere antwoorden (2)

Nee. Je ontvangt de Donald Duck tot je abonnement afloopt.
Dat zeggen ze ook wanneer je opzegt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uiterlijk zes weken voor verschijning van het laatste nummer van de abonnementstermijn moet je het opzeggen, je krijgt geen geld terug, maar krijgt tot het aflopen van het laatste termijn gewoon de Donald Duck, daarna niet meer.

Toegevoegd na 52 seconden:
JurgenJansma heeft het antwoord al gegeven.