is er een lijst van afhaalpunten voor de Spits of de Metro?

Eerder lagen ze bij sommige benzinepompen maar nu niet meer..

Toegevoegd na 6 minuten:
Woon in Overijssel..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.4K
Ritsuka
12 jaar geleden
Wil je een lijst van heel Nederland?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee,overijssel is ook goed aangezien ik daar doorheen rij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die kun je bij trein en metro stations halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mijn supermarkt hebben ze ook de spits. Misschien kun je een paar supermarkten proberen.

Het beste antwoord

Metro is een gratis dagblad op tabloidformaat dat wordt uitgegeven door Metro Holland. Metro verschijnt van maandag t/m vrijdag in een oplage van 505.105 exemplaren (bron HOI 2009). Hiermee worden dagelijks gemiddeld 1.833.000 lezers bereikt en is Metro het tweede landelijke dagblad en grootste gratis dagblad van Nederland. Onder 20- tot 49-jarigen is Metro de meest gelezen krant van Nederland. Metro wordt uitgegeven in 71 edities, 19 landen en 18 talen in Europa, Noord- en Zuid-Amerika en Azië. Metro wordt gratis verspreid via onder andere NS-stations, metrostations, postkantoren, Super de Boer-supermarkten, stadsdeelkantoren, bibliotheken, Q-Park parkeergarages, universiteiten en scholen.

Spits
Gratis landelijk dagblad op tabloidformaat. Verkrijgbaar bij o.a. trainstations, bustations en kiosken.

Ook bij ziekenhuizen zijn gratis kranten te verkrijgen waaronder De Pers
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ze liggen altijd op stations. Volgens mij kan je ze ook bij de Albert Heijn, Plus, C1000 enzovoort halen. Ze liggen meestal in een soort rekje.