Welke tijdschriften zijn geschikt voor kinderen van acht jaar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
8.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jongetje of meisje?

Het beste antwoord

Kidsweek is ook erg leuk. Het is een wekelijkse krant met nieuwsfeiten, speciaal voor de doelgroep van 8 -10.

Op bijgaande site ouders.nl vind je een overzicht per leeftijd, voor 8 - 10 jaar:

Donald Duck
Taptoe
Wapiti
Banjer
Hello you

Toegevoegd na 3 minuten:
Vanaf 10 jaar is het tijdschrift "Hoe overleef ik" ook leuk.

Meisjestijdschriften zijn:

Tina
CosmoGirl!
Girlz!
Tina
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Donald Duck, is teven ook erg leuk voor de vaders ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en moeders
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Vanwaar de minnen???
Bobo, Okki, Taptoe (als ze nog bestaan).

Leuk, en vooral leerzaam..

Toegevoegd na 1 minuut:
Ook heb je jeugdbladen van Disney die makkelijk begrijpbaar zijn.

Geloof het of niet, maar in de Donald Duck staan soms moeilijke woorden waarvan ik wel eens toch moet spieken wat ze nou betekenen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
meisje of jongen?
- Nickelodeon magazine
- Tina (meisjes)
- Barbie magazine (meisjes)
- Disney XD
- Spongebob magazine
- Zo zit dat
Het is handig als je weet wat ze interessant vinden. Bijvoorbeeld is het een meisje dat van paarden houdt, dan heb je daar speciale tijdschriften voor. Een algemeen tijdschrift wat leuk is voor jongere kinderen vind ik het eerste, nickelodeon magazine. Dingen om te lezen en te kijken erin, afgestemd op de huidige kinderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet of het nog bestaat maar "een weekmap voor kinderen", dan heb je alle tijdschriften voor een leuk prijsje..

(Weet alleen niet vanaf welke leeftijd)

Toegevoegd na 34 seconden:
Ik bedoel de leesmap! www.leesmap.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Roetsj (7-9 jaar, groep 4 en 5) Het tijdschrift Roetsj is van schoolboekenboer Zwijsen, voor kinderen in groep 4 en 5 van de basisschool. Volgens de makers een blad om 'zelf te lezen en te beleven', dat ook nog eens 'volledig aansluit bij wat kinderen op school leren'. Met weetjes, verhalen taal- en rekenoefeningen, spelletjes, strips, moppen en puzzels. Dat is nogal wat. Gelukkig is Roetsj behoorlijk hapklaar, zodat de lezers in elk geval weinig last zullen hebben van al die educatieve claims. Laten we het er maar op houden dat die vooral bedoeld zijn om ouders over de streep te trekken. Met veel dieren en melige moppen. Helemaal goed voor groep 4 en 5 dus.
Factsheet: - Roetsj verschijnt 20 keer per schooljaar (sept-juni) - ca. 24 pagina's - abonnement: EUR 29,95 per jaar voor een postabonnement, inclusief vakantiedagboek aan het einde van het schooljaar - uitg.: Zwijsen - meer informatie: www.zwijsengroeitmetjemee.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
DD
Jetix
ikki
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tsjakka!
Zit gratis in de Boodschappen (Hoogvliet, Plus, Spar)
http://www.tsjakka.nl/nl/app