Mag de uitgever van het aantal tijdschriften van bladcadeau wijzigen?

Ik heb een abonnement via bladcadeau.nl gegeven aan een collega. Op de verpakking staat dat zij hiervoor 14 maal het blad Flair kan krijgen. Nu zij zich heeft aangemeld heeft de uitgever dit verlaagd naar 12 x. De prijs van het blad is verhoogd en dit is nog niet doorgevoerd op de verpakking. Mag dat zomaar??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (3)

Nee, dat mag niet. Beloofd is beloofd, zeg maar. Behalve als er op dat bladcadeau ergens kleine lettertjes staan waarin dit soort veranderingen mogelijk gemaakt worden. Daar zou je naar kunnen kijken.
Ik vind het overigens niet verstandig van de uitgever, met zo'n klein iets (twee tijdschriften) maak je een kneuterige indruk en dat kost je op den duur meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op de verpakking van Bladcadeau staat "Wijzigingen voorbehouden" aangegeven. Het mogelijk dat de Bladcadeau al wat langer in de winkel heeft gelegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Word er ook meer informatie geboden, zoals: voor een bepaalde datum of onder voorbehoud? In dat geval kan het wel