Waarom is Fatima uit de kaasreclame geknipt?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Van een reclame hebben ze altijd een aantal varianten. In het begin zenden ze dan de langste variant een paar keer uit, daarna halen ze er steeds meer uit. Dit omdat je per seconde moet betalen en de kracht van de reclame in herkenning zit, niet in het volledige verhaaltje en men er van uit gaat dat een kort fragment dan net zo goed werkt als de hele reclame.

Niet alleen Fatima ; ook Tietske en nog een paar van die meiden ontbreken ineens. Vermoedelijk hebben ze het spotje gewoon een beetje willen inkorten ofzo.

dat plastic dat milner als kaas verkoopt, is niet te eten, is dan ook moeilijk om dat aan de man te moeten brengen. inkorten maakt een spotje goedkoper. die twee dingen lijkt te klinken als 1 + 1 = 2. in elk geval hebben al heel wat mensen op internet het opgemerkt. xinix zou gezegd hebben dat 't gewoon een actie van de reclamejongens is. nieuwe poging om dat spul onder de aandacht te krijgen. en het lukt.

Zou het kunnen dat er een klacht is geweest via de Reclame Code Commissie? Iets over gelijke rechten en/of discriminatie. Dit zelfde is al eens gebeurd met een recalme van Aviko waarin werd gesuggereerd dat als je niet perfect bent je een onwaardig lid van de gemeenschap bent.

Vaak zie je dat een reclamespotje eerst lang en uitgebreid is. Zodra de naam is blijven hangen bij de doelgroep, wordt het spotje ingekort tot de essentie, want dan duurt ie minder lang en tijd is geld... Wat hier wel erg opvallend is, is dat zoveel mensen opvalt dat die stukjes met Fatima weg zijn en dat stukje met 'maar dan met het haar dat ie vroeger had' ;-) Zó goed kennen we die reclame dus inmiddels :-)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100