Waarvandaan wordt Spetterslot uitgezonden? en zijn de deelnemers Nederlands?

In Nederland? Of een ander land? en zijn de deelnemers Nederlands of is het hele programma gedubbed.?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Televisie
17.7K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
In de serie zeggen ze dat het in Europa is.

Antwoorden (2)

Spetterslot is nagesynchroniseerd van de Canadese versie van het programma. De originele titel is Splatalot.

Toegevoegd na 1 minuut:
De deelnemers zijn dus Canadees.
bamibal
11 jaar geleden
Het is een canadese show, met canadese kinderen. De originele naam is Splatalot.

"International sales of Splatalot! will be overseen by marblemedia's own in-house distribution arm, Distribution 360Additionally, United Kingdom, Australian, French Canadian and Dutch versions of Splatalot! have been produced, using the same game footage as the English Canadian version but with new introductions and commentary by local presenters filmed on blue screen."