is het programma van de NCRV een tegen 100 op zondag 10-okt ook uitgezonden en zo nee waarom niet?

Ik kan in uitzending gemist de aflevering van 10-10-10 niet vinden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

In verband met de Grote Klimaattest is 1 tegen 100 die avond niet uitgezonden. Een panel van tien prominente Nederlanders én het publiek (in de studio en thuis) kregen tussen 20.25 en 22.00 uur 30 gevarieerde vragen voorgeschoteld over het klimaat en het milieu.
Amadea