Hoe kan het dat bij sommige afleveringen die ik heb gedownload de ondertiteling niet werkt en bij de rest wel?

Ik weet dat het videobestand dezelfde naam moet hebben als het ondertitelingsbestand, en dit hebben ze ook allemaal. Alleen bij twee afleveringen weigert ie de ondertiteling te plaatsen. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
GV+ heb ook vaak ruzie met rst bestanden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staan ze wel in dezelfde map die 2 bestanden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ spawn4resist: jazeker, ik weet dat dit moet, anders lukt het sowieso niet. En het is ook maar bij twee van de tien afleveringen, vreemd toch?

Het beste antwoord

Het kan aan verschillende factoren liggen :
- geen geldig bestand
- bestand wordt niet automatisch opgepikt omdat het bestandsnaam niet correct is
- ...

Waarin speel je het af ? Op de movie cube ? Op de PC ?
Welke videospeler gebruik je ? Windows media player ?

Ik zou voorstellen om eens VLC te downloaden. Gewoon video bestand erop slepen en droppen en daarna je sub erop droppen. Ongetwijfeld doet die het dan wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dit is een gevaar wat downloaden met zich mee brengt, ook is er niet heel veel keus in films/series met Nederlandse ondertiteling. (en met niet veel bedoel ik, je hebt er veeeeeeel meer zonder ondertiteling)

Soms heb je mazzel en soms pakt het programma het niet omdat het een foutief meegeleverd bestand is. Helaas, maar af en toe is het pech hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan liggen aan het bestand wat je gedownload hebt,
sommige hebben wel een goeie ondertiteling. Als je zoekt kan je ook NL er achter zetten dan heb je meestal een goed werkende ondertiteling.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
probeer het eens met subtitle workshop dit is een gratis programma en kan je zo downloaden,hiermee kan je teksten toevoegen, verwijderen en nog veel meer.