Is er nu een 2e seizoen van Het Stedenspel op TV?

Het is nu bezig op Nederland 1. Ik heb iedere aflevering gezien, maar wat nu wordt uitgezonden, kan ik niet meer herkennen. Zou het kunnen dat er nu een 2e seizoen wordt uitgezonden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

Seizoen 1 is momenteel op televisie.
Een vriendin van mij heeft meegedaan aan dit programma en vertelde mij dat er tot nu 12 afleveringen zijn opgenomen.
Dit jaar zijn er 10 op televisie geweest.
Volgend jaar komt de rest.
En die vriendin zit pas in aflevering 11 dacht ze.
Het zou dus kunnen dat je nieuwe afleveringen hebt gezien maar dat lijkt me sterk omdat ze op de planning staan voor volgend jaar.

Dan heb je over het programma niet goed onthouden of je hebt er echt eentje gemist.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij is er maar één seizoen van het Stedenspel (tot nu toe).
Misschien heb je het een keer gemist? Ergens naar toe, verjaardag, uit eten?

Kijk even hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Stedenspel