Worden nederlands programma's ook in het buitenland uitgezonden?

Dus die worden ondertiteld, en dan in amerika uitgezonden word bijvoorbeeld, zoals GTST of iets.

Toegevoegd na 21 minuten:
en dan bedoel ik niet via de schotel op NL zenders, maar echt op buitelandse zenders.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Televisie

Het beste antwoord

baantjer in belgie
duitsland heeft ook een aantal series nagesynchroniseerd, zoals: reallifesoap van jan smit en dacht zeg eens aa wel eens in oostenrijk gezien te hebben
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

nee , hier in italie krijgen we geen nederlandse programma's.
ik ontvang ze wel via de schotel, maar dan zijn ze gewoon vanuit nederland
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aflevering van meneer De Vries toen hij Joran van der S. 'ontmaskerde'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet van een penvriendin uit Australie dat daar destijds Zeg eens Aa werd uitgezonden.

Toegevoegd na 17 minuten:
Zeg eens Aa werd daar niet uitgezonden via schotel, maar op de reguliere tv.
Niet tijdens prime time trouwens, pas rond 23.00 uur begreep ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naast de Antillen zie je nog wel eens Nederlandse series op kleine duitse zenders (via de schotel) met ondertiteling.

Toegevoegd na 16 minuten:
Ik ontvang ze via de schotel, het zijn ook gewoon landzenders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
New kids is nagesynchroniseert in Duitsland en begint een hit te worden.

http://www.dumpert.nl/mediabase/986341/e0a7813c/neue_kids_2.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
opsporing verzocht.......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb laatst "Vrouwenvleugel" op de Surinaamse televisie gekeken. Ohja, en Baantjer op de Vlaamse televisie (ondertiteld en wel..)