Worden nederlands programma's ook in het buitenland uitgezonden?

Dus die worden ondertiteld, en dan in amerika uitgezonden word bijvoorbeeld, zoals GTST of iets.

Toegevoegd na 21 minuten:
en dan bedoel ik niet via de schotel op NL zenders, maar echt op buitelandse zenders.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

baantjer in belgie duitsland heeft ook een aantal series nagesynchroniseerd, zoals: reallifesoap van jan smit en dacht zeg eens aa wel eens in oostenrijk gezien te hebben

nee , hier in italie krijgen we geen nederlandse programma's. ik ontvang ze wel via de schotel, maar dan zijn ze gewoon vanuit nederland

Aflevering van meneer De Vries toen hij Joran van der S. 'ontmaskerde'

Ik weet van een penvriendin uit Australie dat daar destijds Zeg eens Aa werd uitgezonden. Toegevoegd na 17 minuten: Zeg eens Aa werd daar niet uitgezonden via schotel, maar op de reguliere tv. Niet tijdens prime time trouwens, pas rond 23.00 uur begreep ik.

Naast de Antillen zie je nog wel eens Nederlandse series op kleine duitse zenders (via de schotel) met ondertiteling. Toegevoegd na 16 minuten: Ik ontvang ze via de schotel, het zijn ook gewoon landzenders.

New kids is nagesynchroniseert in Duitsland en begint een hit te worden. http://www.dumpert.nl/mediabase/986341/e0a7813c/neue_kids_2.html

opsporing verzocht.......

Ik heb laatst "Vrouwenvleugel" op de Surinaamse televisie gekeken. Ohja, en Baantjer op de Vlaamse televisie (ondertiteld en wel..)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100