Waarom verwijderd studio 100 vaak samson & gert afleveringen? Ze kunnen ze toch ook op dvd uitbrengen?

Ik vind het wel eens leuk om ze te bekijken op youtube. Nu is mijn vraag of studio 100 niet gewoon per seizoen de afleveringen op dvd kan uitbrengen. Ik zal ze dan zeker wel kopen. En denk de meeste die van samson & gert houden dat die dat ook wel doen. dus mijn vraag is. als ze het iedere keer moeten verwijderen kunnen ze het toch beter per seizoen op dvd uitbrengen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Televisie

Antwoorden (1)

Ik neem aan dat Studio100 de afleveringen van Youtube haalt? Dat doen ze juist om de distributie van de serie te waarborgen. Of ze dvd's gaan uitbrengen, dat is meer een vraag voor hun.